sobota, 2. oktober 2021

PO ANDERTALČEVI POTI: REKA, SV. IVAN, ŠEBRELJE, LOKVARSKI VRH , STAN IN KRNICE

Tokrat sem se odpravil na pot z prijateljem Amadejem, ki je bil takoj za da greva na tole turico. Zapeljala sva se  do Reke pri Želinu, zavila čez most nato pa pustila avto na parkirišču ter se mimo hiše v Logu odpravila po pred kratkim obnovljene mulatjere počasi brez hitenja vzpenjala po poti vmes sva se malo vstavila in pri razgledni točki  poskušala malo ugotoviti kje je kaj.

Pri cerkvi Sv. Ivana sva šla k novi informativni  tabli na skalnem robu pod cerkvijo,, razgledna točka je varovana z pleteno žično ograjo,, zato ni panike primerno tudi za družine. Na jasi pred cerkvijo stoji manjši bar kjer se lahko potešite žejo in ste lepo postreženi. Pot sva nato takoj za križiščem začela po levem robu planote po ozki stezi in se tako ognila asfaltu, poleti pa tudi soncu.

V vasi Šebrelje pa sem jaz zavil po svojem, kjer sem se malo ustavil v rojstni hiši moje mame, ker je bila ura še zgodnja pa pot spremenil in se preko Šebreljskega vrha povzpel na ,,Lokvarca,, oziroma Lokvarskega vrha tudi Vrhovca 1078m, ki sem ga največkrat obiskal zaradi lovljenja sončnega zahoda iz moje strani iz Sp. Idrije tokrat pa z Tolminske strani. Ker me pozna precej ljudi se je bilo treba seveda še večkrat ustaviti, kar se mi je potem poznalo zvečer ker me je že ujela tema.

Prav prijetno utrujen se lahko zahvalim A.M. da me je potem peljal v dolino, drugače bi me čakala še ura in pol hoje. Turo bom še ponovil le da jo bom mahnil bol zgodaj. 























































Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.