nedelja, 16. avgust 2020

PRAZNIČNO OBARVANA VELIKA PLANINA



PRAZNIČNA VELIKA PLANINA

V petek zvečer sva se z prijateljem menila, če bi jutrišnji praznični dan izkoristila da greva na Veliko planino, a sva kmalu ugotovila ,da bo zaradi praznične maše na njej gotovo velika gneča zato sva raje izlet za en dan prestavila in mogoče je bilo tudi dobra odločitev. Imel sem še toliko časa, da sem si nabavil nekaj pijače in dve čokoladice za vsak slučaj.

Vremenska slika je kazala tako, da se bo dež približal planini okrog dveh popoldan, zato sva se tudi zgodaj odpravila, tako da sva bila že okrog pol devete pod vzpenjačo. Ker pa me je že dvakrat prej namočil dež sva malce poguljufala in se odpeljala do vrha in potem vmiru kolovratila po planini.

Na začetku je še kazalo da so se vremenarji zmotili in kmalu so se začele zbirati meglice ki jih je bilo vedno več tako, da razgledov ni bilo kaj prida bom pa še ,,ENKRAT PRŠU,,. Iz Gradišča sva se po grebenu spustila do pastirskih hiš in kljub temu da sva bila zgodnja je bilo na planini ob deveti uri že polno pohodnikov in planincev. Pr cerkvi Marije Snežne sva naredila eno kratko pavzo nato pa nadeljevala pot še do Domžalskega doma. Ker za sabo nisem imel malice z namenom da si privoščim AJDOVE ŽGANCE z zeljem zabeljene z domačimi ocvirki, bi zravn pasala še kakšna pečenica ali klobasa. Ko sem porcijo dobil na mizo sem naredil velike oči kajti porcija je bila zares velika.

Vrhunsko pripravljeno za ,,PRSTE OBLIZNIT,, tako da mi ni bilo težko zmazat celo. Po ,,lančtajmu,, se je začelo pošteno zabijati nebo tako da sem naredil še en hiter skok do Črnuškega doma, potem kar hitro nazaj proti zelenemu robu. Ok če sm zbasal eno porcijo bi bil greh da ne bi eno nesel še domov. V nahrbtniku sem naredil malo placa in rečeno storjeno. Ko sva prišla v dolino ,,ajt pejva,, še do doma v Kamniški Bistrici, upam da bojo vsaj tam imeli kozarce od GREMO V HRIBE saj sem prekolovratil pol SLOVENIJE in do sedaj jih še niso dobili še v nobeni koči. Ko mi jih je pokazal so se mi zasvetile oči in sem rade volje dal dobrovoljni prispevek za oskrbo koče in današnja malo bolj umirjena praznično obarvana izletniška turca je bila končana.





















































Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.